FANDOM

Zegar
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Marzycielka
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).
Gaara
Stary wygląd | Nowy wygląd
Gaara.
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wiek Część I: 12 - 13
Część II: 15 - 17
Urodziny 19 Styczeń
Wzrost Część I: 146,1 cm - 148,1 cm
Część II: 166,1 cm
Waga Część I: 39 kg - 40,2 kg
Część II: 50,9 kg
Czakra Natury Fūton Fūton
Drużyna Rodzeństwo Piasku
Piąta Dywizja
Status profesjonalny
Przynależność Sunagakure Sunagakure
Zajęcie Piąty Kazekage
Dowódca Zjednoczonych Sił Shinobi
Ogoniasta Bestia Shukaku
Rodzina Czwarty Kazekage (Ojciec)
Karura (Matka)
Kankurō (Brat)
Temari (Siostra)
Yashamaru (Wujek)
Klasyfikacja Jinchūriki
Status Żywy
Ranga Ninja Część I: Genin
Część II: Kage
Pierwsze wystąpienie
Występuje w Manga, Anime, Film, Gra i OVA
Głosy

Gaara - Jest Piątym Kazekage, był trzecim jinchūrikim Shukaku. Również jest najmłodszym synem Czwartego Kazekage, a także młodszym bratem Kankurō oraz Temari. W długim czasie jest znaczącą postacią podczas serii: Naruto. Zostaje naczelnym dowódcą wojsk Czwartej Światowej Wojny Shinobi.

WyglądEdytuj

Galeria

OsobowośćEdytuj

Kiedyś Gaara był w rodzaju dziecka, które pomimo strachu, rozpaczliwie próbował być przyjazny wobec innych. Działania wuja spaczyła jego osobowość. Wprowadzony w błąd nikt nie dbał o jego, Gaara użył piasku stworzyć na czole napis "Miłość", które dla niego oznaczało "demon kochający tylko siebie". Gaara stał się emocjonalnie wycofany i milczący. Również był pochłonięty przez nienawiść, ale sam i "Matka", głos Shukaku w jego głowie. Nauczył się czerpać przyjemność i mieć powód do życia w mordowaniu swych oprawców. To sprawiło, że Shukaku czerpał przyjemność w krwi, i aby zaspokoić jego pragnienie żądzy zabijania Gaara mordował ludzi. Można zauważyć jego radość z tego, gdy zabijał Baiu i Midare, którzy nawet błagali o litość. Ponadto Gaara cierpiał na bezsenność z powodu Shukaku. Nienawiść Gaary pojawiła się z wyniku zamachów ze strony ojca. Jeżeli sytuacja wymagała to Gaara zabiłby nawet własne rodzeństwo. Chłopak miał załamanie psychicznie, gdy jego obrona została przełamana przez Sasuke Uchihę i został zraniony.

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Gaara jest trzecim i najmłodszym dzieckiem Czwartego Kazekage i Karury, a także jest bratem Kankurō i Temari. Przed narodzinami Gaary, jego ojciec rozkazał Chiyo zapieczętować Shukaku właśnie w nim, w nadziei, że stanie się ostateczną bronią Sunagakure. Gaara urodził się wcześnie, a związku z tym był mały i słaby. Przed śmiercią, Karura przytuliła swojego syna, obiecując, że zawsze będzie go chronić. Gaara został przeszkolony przez ojca, ale głównie ze strony wujka - Yashamaru. Jako dziecko, Gaara próbował wiele razy zaprzyjaźnić się z ludźmi w osadzie, którzy wszyscy się bali, ponieważ nosi w sobie Shukaku. Widząc w nim tylko potwora, wydawało mu się, że jedynym przyjacielem jest Yashamaru, który jedynie dbał o jego dobro. Gdy chłopiec nieświadomie ranił innych, Yashamaru rozumiał, że tak naprawdę Gaara nie miał zamiaru nikogo skrzywdzić. Jednakże Rada Sunagakure uznała częste ataki Gaary za poważne zagrożenie dla osady. Rozczarowani obrotem wydarzeń, ojciec Gaary postanowił przetestować syna. Wydał polecenie Yashamaru, aby zaatakował go fizycznie i psychicznie, żeby sprawdzić czy jest w stanie zapanować nad demonem. Yashamaru powiedział Gaarze, że jego matka nigdy go nie kochała i próbował go zabić, chłopak zdał sobie sprawę, że tym osobą która go próbowała zabić jest Yashamaru. Początkowo Gaara próbował zrozumieć dlaczego Yashamaru podjął się rozkazu ojca. Yashamaru okłamał go i chętnie przyjął misję zabicia Gaary. Dodał, że tak naprawdę nigdy go nie kochał i gdyby go zabił to pomściłby śmierć siostry. Wyznał, że Gaara na czole nosi znak jej intensywnej nienawiści do osady, zamiast miłości do Gaary. Po tych słowach Yashamaru zdetonował się. Używając swojego piasku Gaara zdołał przeżyć wybuch, ale stracił jedyną osobę, która dbała o niego, nie znając prawdy działań wujka, Gaara zaczął pałać nienawiścią, użył swojego piasku do stworzenia znaku na czole "Miłość". Zraniony, Gaara stracił nad sobą kontrolę i tym efektem działa wyszedł Shukaku, który szalał po osadzie. Jednakże jego ojciec zdołał zatrzymać go dzięki swojemu złotemu pyłowi. Po traumatycznym doświadczeniu utraty wujka i świadomość, że nikt go nie kochał, Gaara stał na uboczu i w okrutny sposób mordował ludzi obsesyjnie próbując udowodnić swoją egzystencję, aż do uznania osady. Widząc, że Gaara poradził sobie z miłością, Czwarty Kazekage uznał syna za niepowodzenie i kilkakrotnie organizował na niego zamachy. Wówczas chłopiec zaczął bardziej nienawidzić ojca. W czasie nowej ideologii, Gaara mógł lepiej kontrolować moc Shukaku. Jego ojciec, doceniając to odwołał wszystkie zlecenia zabójstwa i ożywił ideę Gaary jako broń ostateczna Suny.

Czwarta Światowa Wojna ShinobiEdytuj
DziesięciooogoniastyEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj