FANDOM

Madara Uchiha
Stary wygląd | Nowy wygląd
Madara
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Urodziny 24 grudzień
Wzrost 179 cm
Czakra Natury Katon Katon
Mokuton Mokuton
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan
Mangekyō Sharingan Mangekyō Sharingan
Wieczny Mangekyō Sharingan Wieczny Mangekyō Sharingan
Rinnegan Rinnegan
Mokuton Mokuton
Inton
Yōton
Inton-Yōton
Status profesjonalny
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Klan Klan Uchiha Klan Uchiha
Zajęcie Lider klanu Uchiha
Współzałożyciel Konohagakure
Zwierzę Gedō Mazō
Rodzina Tajima Uchiha (Ojciec)
Izuna Uchiha (Brat)
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Sensor
Status Martwy
Ożywiony
Pierwsze wystąpienie
Występuje w Manga, Anime i Gra
Głosy

Madara Uchiha - Legendarny lider klanu Uchiha przed i po uformowaniu Konohy. Tuż po zawarciu sojuszu ze swoim rywalem, Hashiramą Senju pomagał budować wioskę ukrytą w liściach. Następnie po poróżnieniu się z Hashiramą opuścił osadę. Kilkakrotnie zagrażał wiosce, atakując ją. W końcu myślano, że nie żyje, a tak naprawdę w ukryciu realizował swój plan księżycowe oko. Wkrótce ten plan kontynuował Obito Uchiha, który dołączył do niego. Podczas czwartej wojny shinobi zostaje ożywiony przez Kabuto i staje się głównym antagonistą serii.

WyglądEdytuj

Miał jasny kolor skóry, długie i kolczaste włosy. W młodości, jego włosy sięgały do ramion i nosił standardowy strój klanu Uchiha: wysoki kołnierz, czarna koszula z herbem klanu na plecach i niebieskie spodnie z bandażami wokół łydki.

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

"Ty tam, kobieto władająca medycznym ninjutsu... Płynie w tobie jego krew, mam rację?"
"Zginiesz jako pierwsza."
"Nie w tym rzecz... Ma pierwszeństwo jako potomek Hashiramy Senju."
"Sztuka lecznicza na tym poziomie może nieznacznie przedłużyć waszą agonię, nic więcej. Dużo naprawdę brakuje jej do tego, czym dysponował Hashirama. By leczyć nie potrzebował nawet pieczęci... Każda z jego technik to inna liga. Zwano go najpotężniejszym z shinobi. Z nim stoczyłem pojedynek na śmierć i życie... Z wami się tylko droczę... W porównaniu z nim jesteś nikim, kobieto... chyba że o czym nie wiem. Nie władasz " W drzewie ukryciem"... Medyk z ciebie mizerny... No i jesteś kobietą, istotą o mocy na poziomie insekta... Słabi są godni pożałowania. Zwłaszcza słabi Senju."
"Wierzysz, że ta cała "Wola", rzekomo spadek po Hashiramie, na cokolwiek się zda?"
"Źródłem siły nie jest wola. To zjawisko bardziej przyziemne, fizyczne."
""Pstokroć"...? Pierwsze słyszę..."
"Pyłek kwiatu zdmuchnięty z ziemi pyłem... Jeden medyczny shinobi nie czyni różnicy..."
"Wolniejsza niż Raikage... Choć bije mocniej..."
"Faktycznie, to nie jest siła insekta. Jednak ten teatrzyk zakończy się śmiercią twoją i reszty Kage. Ponieważ jako jedyna w tym gronie znasz się na leczeniu."
"Nie wiem, co takiego im przekazałeś, Hashirama... Zresztą nieważne... W porównaniu z tobą nie znaczą nic. Gdybym wiedział. że twoi następcy okażą się tak żałośni, sprowadziłbym cię z zaświatów."
"Jedyną wartościową rzecz, twe komórki, posiadam ja. Podobnie jak oczy mojego młodszego brata."
"Jeśli pozostała po tobie jakaś spuścizna jest nią nienawiść."