FANDOM

Ożywienie Madary Uchihy rozciąga się od 657 rozdziału. Obejmuje odrodzenie Madary Uchihy i jego próby zrealizowania planu księżycowe oko po klęsce Obito Uchihy. Ten artykuł jest przed Odrodzenie Dziesięcioogoniastego.

OpisEdytuj

Ożywienie Madary UchihyEdytuj

Gdy oczy Madary kruszą się, które przed śmiercią dał mu Obito, nagle z tyłu zostaje uderzony Amaterasu Sanktuarium Naka,
Sasuke kontra Madara

Sasuke kontra Madara.

innego członka klanu Uchiha - Sasuke Uchiha. Jednak jego zbroja opada, Madara przypomina Hashiramie o ich rozmowie pod stwierdzając, że jego zdaniem jedność odnosi się do połączenia obu klanów - Senju i Uchiha, odsłaniając na klatce piersiowej twarz Hashiramy. Dodał, że otrzymał część mocy Pierwszego Hokage od Kabuto. Uchiha szybko omija atak ze strony Naruto i Saia, w taki sposób, aby pochwycić swojego starego wroga i wydobyć od niego czakrę senjutsu. W tym momencie twarz na klatce piersiowej Uchihy przybierała moc Tryb Mędrca. Następnie Sasuke przechodzi do ataku, chcąc zabić w tym momencie legendarnego Uchihę. Jednak tamtemu udaje się powstrzymać atak, planuje przejęcie oczy Sasuke, póki nie odzyska Rinnengana. Tymczasem Obito, Kakashi i Minato dowiadują się o ożywieniu Madary Uchihy. Czarny Zetsu próbuje przejąć Rinnengana, a Minato i Kakashi próbują go powstrzymać, lecz stwór szybko przywiązuje się do Obito. Wyjaśnia im, że jest wolą Madary i informuje ich w jaki sposób uciekł. Chociaż Chōjūrō udało się go obezwładnić, ale dolna połowa była w stanie uciec. Madara próbuje przekonać chłopaka do swoich poglądów, lecz tamten stanowczo odmawia. Zarówno Sai i Naruto próbują zaatakować Uchihę, lecz udaje mu się uciec i rozpoczyna leczenie. Następnie odwraca głowę w kierunku ogoniastych bestii. Spostrzegł, że pomiędzy demonami znajduje się sojusz shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki