FANDOM

Umrzeć jak shinobi
PoprzedniNastępny
Rozdział 508
Informacje
Numer rozdziału 508
Numer tomu 54

Umrzeć jak shinobi - jest 508 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Kisame gryzie własny język, aby powrócić do świadomości i zapobiec Aoba Yamashiro w uzyskaniu wszelkich informacji na temat Akatsuki. Następnie tworzy kopułę z wody wokół siebie uniemożliwiając Gaiowi atakowanie go i przywołuje trzy rekiny w jego obrębie. Potem przypomina swoje pierwsze spotkanie z Itachim Uchihą, sprawia, że jego własne rekiny pożerają go. Oglądając Kisame jak poświęca życie, Naruto komentuje, że są tacy w Akatsuki, który działają, aby chronić swoich przyjaciół. Wtedy Gai mówi, że Kisame Hoshigaki żył i umarł jak prawdziwy shinobi. Dodał, że zawsze będzie go pamiętać. Następnie zabiera zwój pełen informacji, który zbierał Hoshigake. Motoi zasugerował, aby spojrzeć na niego. W rzeczywistości okazuje się być pułapką, otacza ich kopuła z wody, a rekin zabiera zwój. Tymczasem Konan i Tobi konfrontują się ze sobą. Zamaskowany mężczyzna prosi, aby dziewczyna pokazała, gdzie ukryła Nagato i Rinnegan. Lecz Konan wiedziała, że Tobi wkrótce przybędzie i czekała na możliwość zabicia go. Tobi w ramach odpowiedzi mówi jej, że nie będzie łatwo dla niej tylko dlatego, że była członkinią organizacji Akatsuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki