FANDOM

Susanoo
Susanoo
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai
Ninjutsu
Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna
Zasięg Dowolny
Użytkownicy Konohagakure Itachi Uchiha
Konohagakure Otogakure Sasuke Uchiha
Konohagakure Madara Uchiha
Pierwsze wystąpienie
Występuje w Manga, Anime i Gra

Susanoo - Znane jako "Bóg nawałnic" lub "Burzliwy bóg męstwa", jest trzecią umiejętnością otrzymaną przez Mangekyō Sharingana dla tych, którzy obudzili jutsu Tsukuyomi - które symbolizuje "ciemność duchowego świata" i Amaterasu - które oznacza "Bogini dnia". Tworzy gigantyczną, humanoidalną istotę, która ochrania użytkownika. Jako jedna z najsilniejszych jutsu otrzymanych dla osób, którzy posiedli Mangekyō Sharingana, pożera mnóstwo czakry użytkownika, a nawet jego życie.

PrzeglądEdytuj

Według Tobiego, aktywowanie Susanoo dla użytkownika Sharingana jest rzadkością. Podobnie jak w przypadku innych jutsu otrzymanych przez Mangekyō Sharingana, oczy jak i ciało użytkownika są nadwyrężone podczas używania Susanoo, ponieważ zużywa dużą ilość czakry. Sasuke opisał ją jako ból w każdej komórce swojego ciała, co zwiększyło intensywność tylko po przedłużonym użytkowaniu. Susanoo jest formowane poprzez materializację czakry użytkownika i różni się przez to w wyglądzie i kolorze. Chociaż otacza użytkownika, ale mogą poruszać się wewnątrz istoty i używać jutsu, jak również materializować pozostałe części humanoidalnej istoty - zależy to od sytuacji.

RozwójEdytuj

Wersja ItachiegoEdytuj
Wersja SasukeEdytuj
Wersja MadaryEdytuj

BrońEdytuj

MieczEdytuj
ŁukEdytuj

WpływEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki