FANDOM

Zetsu
Stary wygląd | Nowy wygląd
Zetsu..jpg
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Status profesjonalny
Przynależność Akatsuki.png Akatsuki
Pierwsze wystąpienie
Występuje w Manga, Anime, Film i Gra
Głosy

Zetsu -

WyglądEdytuj

Galeria

OsobowośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

"Ale numer! Ogień zwalczył ogniem! Wybiera punkt, który chce spalić. Następnie koncentruje ja na nim wzrok i miota weń czarnym płomieniem. Kiedy ten sięgnie celu, będzie go trawił, póty do szczętu go nie pochłonie, nawet jeśli będzie to inny płomień."
"A jednak Itachi górą?! Powstrzymał "Boginię Dnia". Teraz odbierze mu oczy..."
"Uciekł w dół?!"
"Obaj już ledwie dyszą. Czyżby kończyła im się czakra?"
"Na to wygląda."
"No tak przecież Sasuke wchłoną Orochimaru! Więc to tak..."
"Nie sposób uniknąć? Tak jak "Bogini"? Jak to w ogóle możliwe?"
"Rozumiem to po to było tamto tamto "w ogniu ukrycie"! Jak to?"
"Celem wcale nie był Itachi! Dalej nie kumam"
"Rozmyślnie strzelił w niebo tym sposobem momentalnie podgrzał atmosferę, co wywołało wznoszący prąd powietrza! W rezultacie powstał cumulonimbus innymi słowy - chmura burzowa!"
"I co z tego?"
"Sam nie ma energii. Dlatego postanowił wykorzystać ogromną siłę wyładowań atmosferycznych. Ma zamiar użyć techniki z rodziny "w piorunie ukrycia""
"Jakiej?"
"Jakiejkolwiek by nie była. Skalą zdecydowanie przewyższy ataki powstałe za sprawą zmiany natury ludzkiej czakry!"
"No tak... Wyciągnął przeciwnika na zewnątrz chcąc wykorzystać ciepło "Bogini Dnia"?"
"Aha... Teraz rozumiem. Dlatego nie można przed nią uciec..."
"Dlaczego?"
"Grom sunie z prędkością milisekundy. Jest szybszy od dźwięku... Technika ta zwie się "Qilin"..."
"Co jest!? Czyżby Sasuke ujarzmił potęgę błyskawic?!
"Uch... Nie myślałem, że aż tak..."
"Czy Itachi... Nie żyje?"
"A to co...?!
"Przejaśnia się... Zdaje się, że techniki sprzed chwili nie da się ot tak powtórzyć."
"A to... co... takiego?"
"Jak to?! Sasuke nie miał krzty energii, ale gdy postanowił na siłę ją skumulować... uwięziona jego wnętrzu czakra Orochimaru wydostała się!"
"O! Przecież to..."
"Jak zawsze obrzydliwe oślizgły i jak zwykle wężowi z pyska wypełza - nic się nie zmienił... Świetne mu dobrali imię. Zawsze gotów kąsać niczym wąż."
"To dlatego nie można go było odnaleźć... Nikt nie podejrzewał, że ta broń nie posiada fizycznej formy... Ciekawe co też może?"
"Miecz ten zwany jest również "Trunkosieczem" i posiada właściwości pieczętujące. Powiadają, że przebita nim osoba poddana zostaje działaniu genjutsu, które zamyka jej jaźń w świecie pijackich urojeń i ozostaje w nim po kres czasu. Podobno sam miecz powstał z machnięcia "Trawosiecz" spowitego pieczętującym zaklęciem."
"Orochimaru szukał go od wielu, wieku lat... Przepotężny wzrok, niesamowte techniki... Jednak ta siła jest niewyobrażalna..."
"Co ten Itachi wyprawia...?"
"Odnoszę wrażenie, że ten "Bóg nawałnic"... Stanowi dla organizmu duże obciążenie, wiele ryzykuje. Z drugiej strony Sasuke jest tak wyczerpany, że nawet Sharingana nie użyje. Nie jest już połączony z Orochimsru... Jak dla mnie wygrał Itachi!"
"Kurczę, co jest?! Zdecydowanie coś z nim nie tak."
"Ta technika, "Bóg nawałnic"... Opiera się wszelkim atakom...!"
"Jestem prawie pewien, że stanowi jedno z magicznych utensyliów ośmioboczne zwierciadło, które odbija wszystko, co ku niemu skierujesz... Na dokładkę miecz dziesięciu pięści jako element ofensywny... to czyni go niepokonanym."
"Itachi zginął? Co? Jak to...?! Przecież to jego... To zginął czy nie?"
"Sasuke zwyciężył. Coś mi tu śmierdzi... Co?"
"Itachi potrafił więcej, aniżeli pokazał, znacznie więcej. Poruszał się jakoś, sam nie wiem, niezgrabnie. Jak mówiłeś, coś tu śmierdzi. Ehe... Nie był w stanie zablokować ataków, które normalnie nie powinny sprawić mu kłopotu. Parokrotnie w trakcie pojedynku kasłał krwią. Możliwe, iż walczył nie tylko z Sasuke. Ale też z własnym ciałem."
"Czy przyczyną takiego stanu rzeczy mogło być zbyt częste korzystanie z Sharingana?"
"Może tak, może nie, ciężko powiedzieć. Takk niewiele zabrakło, by odebrał Sasuke oczy..."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki